Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Představa, že bych své těžce vydělané peníze vložil do akcií České pošty, mi naháni docela hrůzu. Její hospodaření je katastrofa a privatizací, kdy bude stát i nadále majoritní vlastníkem, se vůbec nic nezmění.

Lesy ČR by snad dávaly smysl pro investora, ale ne pro stát. Proč by se měl zbavovat firmy, která mu přináší peníze ?

0 0
možnosti

Ještě otázka : kdyby byla Česká pošta opravdu na burze, jak velká by byla Vaše investice ?

0 0
možnosti
Foto

Já bych přihodil ještě ČT.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vybral jsem si jen dva, řekl bych jasné případy. U ČT se to nabízí také, i když freefloat by asi stačil 49%, otázkou ovšem je, jestli by televize byla nucená generovat dividendu a co by se z ní potom stalo.

Podobná úvaha se vede u železnice. Tam se názory různí, panují obavy z tlaku na dividendu. V Británii byla železnice zprovatizovaná, Deutsche Bahn to zvažovala, pak pod tlakem odborů apod. od toho zatím ustoupila.

Otázkou je, jestli mnohé lokální tratě mají smysl. Co se stane, až generace nás starších, co žije na venkově, pomře. Děti jsou velmi často ve velkých městech.

0 0
možnosti

J33a39n 25R95á40ž

3. 1. 2020 12:16

Když jsem zjistil, že Česká pošta účtuje za běžný dopis do Rakouska o 30% víc než Österreichische Post za dopis od nich k nám, nezbývá než prohlásit: "Je načase ten neproduktivní a mizerně fungující moloch zprivatitovat"

Mimochodem: Dost jsem byl rozladěn z ceny 285Kč za odeslání knihy (0,5kg) do Rakouska v porovnání z cenou 5,20Euro, kterou zaplatil rakouský přítel když poslal obdobnou knížku mně.

0 0
možnosti
Foto

A přesto mají finanční problémy! Přitom mají takové tržní možnosti!!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS