Čtvrtek 20. února 2020, svátek má Oldřich
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 20. února 2020 Oldřich

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D25a81l72i38b95o55r 14R69o81z19s20y20p46a36l 7640453716179

Od roku 2000 stouply ceny nezbytných věcí jako bydlení, vody, energií, paliv o 100%, potraviny 50%. Kolik byste si musel šetřit, aby vaše úpory dejme tomu za 40 let pokryly životmí náklady v důchodu? To že slevnila elektronika, auta to vám jako penzistovi asi moc nepomůže. Průběžný systém ač s ním nesouhlasíte vám dává jakous takou šanci vyžít.

+4/0
8.9.2018 20:20

J27a10n 86R69á27ž 1569493384730

Spíše dá šanci na živoření!

+1/0
8.9.2018 23:58

P95e29t82r 89B49u18r45i42a89n 4541506324808

Pokud stoupají ceny zboží za jednotku vykonané práce znamená to, že stoupá i cena takové práce. Celkově se tomu říká inflace a právě na tom je založen zisk oněch fondů. Jmenujete se to cena peněz v čase. Právě jste popsal mechanismus, kdy by dlouhodobé investice, např. důchodové, měly nést své ovoce.

+1/0
9.9.2018 1:25

J50i40ř86í 48Ř10e26z32n36í18k 4192962423745

Cenou peněz je vždy úrok, pokud je nižší než inflace, tak se jedná o ztrátovou investici.

0/0
9.9.2018 4:36
Foto

R10i26c55h63a25r88d 66N80e18u50g98e29b69a12u11e93r 6748899316832

Cena peněz v čase ovlivňuje jak průběžný systém, tak soukromé úspory.

0/0
9.9.2018 13:55
Foto

R46i58c55h81a77r56d 33N16e47u87g19e85b56a74u17e28r 6858359386612

Průběžný systém může být jen částí. Ceny stoupají, ale nominálně stoupá i hodnota úspor a výnosy z nich. Samozřejmě nemyslím úspory na běžném účtě v České spořitelně.

0/0
9.9.2018 13:54

J64a98n 42R88á86ž 1289393234300

Lidé, kteří zde žili celý život a dosáhli důchodového věku do deseti let po "sametu" neměli mnoho příležitostí, jak si svůj důchod "nadlepšit" spořením. Chytří z nich si sjednali zavčas penzijní připojištění a dýchá se jim dnes o trochu lépe. Ovšem nechápu "mladíky", kteří přichází do důchodového věku až nyní, že nevyužili možnost v produktivním věku ke spoření nebo investování a spoléhají na to, že jim renta z průběžného systému zajistí spokojené stáří. To jest stáří aktivní, spojené se zábavným sportem, cestováním i pobytem v lázních "za svoje".

No a vůbec nejsem schopen pochopit uvažování většiny dnešních "cetiletých" , kteří na rozdíl od svých rozumnějších vrstevníků neinvestují do zajištění své finanční stability v seniorském věku. Každému jen trochu myslícímu musí být přece jasné, že průběžný systém jednou (a nebude to tak zase dlouho trvat) v té podobě, jak ji známe musí padnout a že bude garantovat rentu jen ve výši dnešního životního minima.

+1/−3
8.9.2018 17:55

P41a42v29e74l 57R38y50š69k72a 1845686653603

Do zajištění své finanční stability v seniorském věku moji prarodiče investovali velmi zodpovědně a na několika úrovních.Mohlo to zajistit i budoucnost jejich potomků, například dobře zaběhnuté živnosti.Jak to dopadlo všichni víme.Bez pomoci a přispění rodiny by přežívali jen těžko.Máme snad věřit že dnešní mladí lidé budou žít až do stáří v politicky a ekonomicky stabilním prostředí ?

+3/0
8.9.2018 18:28

J43a29n 41R23á71ž 1949933814170

Rozhodně je to větší pravděpodobnost, než že průběžný důchodový systém se nezhroutí.

+1/0
8.9.2018 18:38

D68a29l46i26b66o94r 59R26o19z84s15y54p89a20l 7980463656579

Kecy, dnešní mladí když splácejí hypotéku, mají malé děti tak jsou rádi že vyžijí a nebudou uvažovat kolik by měli ještě platit na důchod.

+2/−1
8.9.2018 20:26

J22a49r68o95s14l65a22v 56L72i55m44a 1295487341

Pane Rozsypale. Mladi plati hypoteku a tim jiz setri. Najemne nekomu jinemu dela dobry duchod. Vek zacatku premysleni o duchodu je 35 az 40 let obcana. Po odchodu deti je moznost zvetsit sve uspory. Zde je osobni znalost.

+1/0
8.9.2018 22:01
Foto

R92i66c15h38a90r34d 13N77e35u52g55e75b37a74u51e13r 6728589376342

Vždyť platí na důchod 35% své mzdy.

0/0
9.9.2018 13:56

J23a25r49o38s37l47a15v 69L81i85m90a 1235397921

Osobne mohu podotknou, ze pan Neugebauer svym blogem narazil na nejvetsi neznalost ceskych obcanu. Duchodove zabezpeceni. Zde je muj osobni pohled a zkusenost na tuto dulezitou otazku.

Jsem take duchodce a to od roku 2001 (unor). Moje zivotni prace byla ve trech zemi. CR je jedna z nich. Kazda z techto zemi ma svuj duchodovy proces stejny jako je ten cesky. Rozdil je vsak ve vedlejsi organizaci pro zlepseni duchodu duchodcum. V jedne z techto zemi, prubezny duchod (jako v CR) je doplnen starobnim, ktery je placen ze statniho fondu, ktery zpracovava penize z povoleni tezit bohatstvi zeme.sokromimi spolecnostmi (olej, nerostne bohatstvi, energii).

V te druhe zemi je to na osobnim chtenim kazdeho obcana. Jeho snaha je podporovana moznosti odectu z dane z rocniho prijmu pri investicci Jeden investicni program (401K) jsem pouzil v dobe me prace v teto zemi. Investovat jsem mohl od 1% mesicniho vydelku az po 20% tohoto vydelku. Penize takto investovane jsem nemusel ten rok zdanit. Vyber techto penez byl omezen v dobe predduchodove (vysoka dan) a moznost vyberu k prilepseni odberu normalniho duchodu. Protoze kazdy prijem je zde zdanitelny (progresivni dani), muj vyber je podle nutnosti me potreby. V 70-1/2 roku investora v tomto programu, musi kazdym rokem vybrat asi 8% sve investice.

Snad nejvetsi ukazkou investovani do duchodove potreby je muj duchod podnikovy. Moje prace pro korporaci (22 let) byla ohodnocena mimo platu, take investici pro duchod. Tato investice mi kazdy rok predklada, zda investice ma dostatek vydelku pro vyplaceni penez v dalsim roce. Stale je v plusu, tak mam nadeji na dalsi rok. Tento duchod bude vyplacen manzelce, po mem odchodu z tohoto sveta.

Prozil jsem 16 let v CR jako duchodce (5 letnich mesicu v roce). Moje investice mi (a me manzelce) umoznila tento krok ucinit bez nejmensiho financniho problemu.

Napsal jsem tuto osobni zkusenost pro neverici ceske obcany. Je mozno si investovanim prilepsit zivot v duchodu.

+2/0
8.9.2018 17:45

J73a42n 23R20á31ž 1939553324710

Přeji stále zdraví, pane Lima a dík za příspěvek!R^

V ČR je možno soukromě se penzijně připojistit už od roku 1994. Stát pojištění dotuje a poskytuje zajímavé daňové úlevy jak pojištěncům, tak i zaměstnavateli, který do fondu svým zaměstnancům přispívá. Mně stačilo platit zpočátku 1000kč/měs, abych dosáhl na příspěvek od státu a platbu jsem zvedal úměrně s každým zvýšením svých příjmů až do výše, kdy se to daňově vyplatilo. Jako zaměstnanci své firmy jsem využil daňových úlev a tak jsem si jako zaměstnavatel do pojistného konta taky přispíval. Vyplatilo se a tak mám ke svému standardnímu důchodu velmi zajímavý příspěvek z tohoto pojištění. Takže nepatřím mezi věčně naříkající důchodce na malý důchod, mohu cestovat, hrát golf i jezdit do lázní bez ponižujícího prošení u lékaře o "křížkové".

0/0
8.9.2018 18:16

P65a38v56e23l 29R98y13š14k95a 1795596853763

Nic ve zlém pane Lima a pane Ráž, vaše příběhy vypadají jak reklama na penzijní připojištění. Bohužel ne každý má štěstí na dobrou práci a dobrý zdravotní stav aby si mohl spořit dostatečně vysokou částku.

0/0
8.9.2018 18:46

J33a85n 52R65á14ž 1619303944960

Život není spravedlivý a přeje vždy více těm přičinlivějším. Prostě je to tak. Kdo si sežene dobrou práci a dobře vydělává, tak když není blbec, zbytečně neutrácí za zbytné hlouposti a šetří, bude se mít i jako senior dobře. No a ti druzí pak v seniorském věku žijí ode dne ke dni a moc vyskakovat si nemohou. Tak už to je odjakživa a žádný socialista snící o rovnosti a bratrství na tom nic nezmění.

Stát nesmí nechat, aby živořil jen toho, kdo se o sebe z objektivních důvodů, zejména díky zdravotnímu hendikepu, postaral sám. Jinak je každý sám odpovědný za to, jak se má! Vymlouvat se na nepřízeň osudu, nebo nedostatek štěstí, to dělá jen slaboch!

+1/0
9.9.2018 0:20

P43a79v16e96l 19R37y67š64k88a 1935116763673

Samozřejmě, chápu, někdo dokázal zbohatnout i na světové válce nebo nástupu komunistů k moci a slaboši přišli o majetky nebo rovnou o život.

+2/0
9.9.2018 10:01

J54a70r37o56s69l85a29v 70L94i32m49a 1865717411

Pane Razi, dekuji za prispevek k me diskuzi. Kazdy cesky obcan by mel uvazovat co bude zitra a i za tyden. Jestli je to v CR jak pisete, jenom idiot se o to nezajima. Zde je nutna vedouci uloha statu, tento program usmernit a hlavne propagovat. Nezalezi kdo je na cele. Investovane penize mohou CR pomoci (pomoci privatnich organizaci) nakupu ceskych podniku a bank zpet od cizich majitelu. Je to stare batovo mysleni. Penize musi zustat doma!!! Ale to je jiz jine tema. Snad priste.

Hrajete-li golf, muj handicap byl 16. Dnes jiz hrat nemohu. Leve rameno mi to nedovoli. Golf clubs byli "Ping". Dostal jsem je od majitele, ktery znacku "Ping" vyrabel. Protoze mel i kalirnu, zpracovaval nase produkty. Vyborny chlap.

+1/0
8.9.2018 21:53

J28a89n 51R22á12ž 1879703614590

Já jsem golfobý kopáč. Začal jsem hrát kfyž jsem v 62 letech šel do důchodu, abych se nenudil . Nejlepší hendikep byl 17,2 a dnes, když mi je 75let mám 22,2 a turnaje už nehraji. Ale "devítku" chodím hrát s kamarády 4x týdně "o kafíčko". Užívám si to, že mohu hrát i když mám za sebou chemoterapii

0/0
8.9.2018 23:57

P61a28v75e54l 70R92y88š76k24a 1915746773243

Zajímavé že s nataženou rukou na všemožné dotace nejvíc čekají všichni podnikatelé.Takže když nikomu tak doopravdy vůbec nikomu! Těmi dotacemi na každou blbost bych začal nejdřív.

+5/0
8.9.2018 14:40

P31e21t18r 23B18u20r73i68a49n 4941326704148

A přitom odeésácké řešení 2.důchodového pilíře byl první krok správným směrem. Naprosto všichni vědí, že průběžný pilíř je systém letadlo. Dokonce i česani sami přiznali, že průběžný pilíř je udržitelný, ovšem jen za předpokladu zvýšení odvodů a posunutí věku odchodu do důchodu. A přesto jim většina voličů zrušení 2. pilíře zatleskala. Stačilo jen vzbudit starou dobrou českou závist stylem: oni budou mít, my ne.

+4/−2
8.9.2018 13:42

P59a63v65e27l 43R92y20š74k38a 1935416583763

Do pilíře z kterého nemůžu v případě životní nouze čerpat peníze nemá smysl investovat.Těch omezení tam bylo tolik že o to rozumný člověk neměl zájem.

+1/−1
8.9.2018 14:45
Foto

I88v38a22n 58V73e40s84e13l67ý 4926268754647

A ze stávajícího průběžného v takové životní nouzi čerpat můžete? Pokud jsem druhý pilíř pochopil správně tak dnešní platby důchodového pojištění se měly rozdělit na částku do stávající kasy a na částku do vaší osobní kasy na důchod - druhý pilíř (obrazně řečeno).

+1/0
8.9.2018 15:15

P28a43v54e97l 68R66y56š40k61a 1705526803523

Stávající průběžný systém je v podstatě forma pojištění a z pojištění nelze čerpat podle vlastní potřeby.Ta "osobní kasa" byla za určitých okolností nedostupná i když by její majitel umíral hlady pod mostem.

+1/0
8.9.2018 15:32

J46a66n 58R32á80ž 1619423424960

Průběžný důchodový systém ani zdaleka nepřipomíná žádný druh pojištění neb a) vstup do něj není dobrovolný b) nikdo nemá žádnou možnost si upravit "pojistný plán" , aby byl pro něj výhodný c) výše "pojistného" není stanovena podle objektivně analyzovaných pojistných rizik

Stávající průběžný důchodový systém funguje jako typické "letadlo" neb je založen podle Ponziho schématu. Stát totiž peníze v důchodovém "fond" nikde neinvestuje a z příspěvků nových členů, kteří nuceně do systému vstoupili, financuje výplatu dávky těch, kdo tam zákonem stanovenou dobu odváděli předepsaný podíl ze svých příjmů a v případě deficitu jej stát dotuje z daní, které občan dává státu na zcela jiný účel.

+1/0
8.9.2018 17:40

J60i87ř30í 58Ř42e77z84n42í12k 4642152523355

Čistě ze zlomyslnosti. Jakákoliv investice funguje jako letadlo. Prostě musí být někdo, kdo vám ji zaplatí. Pro zjednodušení si představte, že by se nenarodila další generace. Kdopak by vám zatloukl hřebíky do rakve, i kdybyste měl majlant v kešeni?

+1/0
8.9.2018 18:02

J84a67n 34R42á90ž 1659663144760

Je vidět, že nerozumíte systému fungování fondů. Každá investice do fond je založena na principu tvorby zisku.

Např.já mám uloženo v jednom zahraničním fondu nějaké peníze z jednorázového vkladu. Ty tam pořád jsou, ročně mi chodí zajímavé dividendy a svůj vkladový list mohu kdykoliv prodat za aktuální cenu na trhu. Kdežto peníze "uložené" v průběžném důchodovém systému nepřináší zisk ani korunu, z Vašich peněz tam uložených už nezůstalo nic a dávky na Váš důchod se tak musí hradit z příspěvků nových členů tohoto systému, tedy z nových plátců "důchodové daně". A proto je to "letadlo" fungující podle zmiňovaného Ponziho schématu.

Stát peníze v důchodovém systému neinvestuje a tedy je jen a jen utrácí, aniž by je nějak zhodnotil. Jeden ekonom vypočítal, že kdyby těch 300 miliard, které byly v důchodovém fondu v roce 1992, kdy byl ještě oddělen od státního rozpočtu a nenazýval se průběžný, investoval, tak by při tehdejší průměrné fondové ziskovosti cca 10-15% ročně, měl každoročně (v případě jeho oddělení od státního rozpočtu) obrovský přebytek v řádech desítek miliard Kč. Nemám proč mu nevěřit.

Podnikové důchodové fondy např, v Německu mají díky rozumnému investování také velké přebytky.

PS. Kdo mi zatluče hřebíky do rakve je mi jedno ale není mi jedno v jaké rakvi, obrazně řečeno, do hrobu půjdu.

+1/0
8.9.2018 18:37

J52i43ř59í 15Ř67e33z36n42í58k 4262542793815

Je vám snad jasné, že jakýkoliv penzijní systém koneckonců závisí na demografickém vývoji. Právě proto, co platí dnes, nemusí platit zítra. To je vše, co jsem chtěl říci.

0/0
8.9.2018 18:57

J98a16n 45R32á13ž 1929813614130

Na demografickém vývoji závisí jen průběžný systém. Jako každé letadlo, tak i tento dystém funguje na tom, kolik lidí tam pořád dává peníze, aby bylo co rozdávat. Když lidé nebudou, nebude co rozdávat.

To asi nepochopíte, ale spoření do fondů je něco úplně jiného a tam záleží jen na manažerech fondu, jak vložené peníze investují, ne na tom kolik lidí tam dává peníze, aby bylo co rozdávat. Rizdává se zisk z investic, ne vklady nových účastníků jako u průběžného systému!!!!!

+1/0
9.9.2018 0:08

P77e20t81r 89B96u48r70i75a75n 4921826444868

Naprosto správně a přesně jste to řekl a popsal. Ovšem pro mnohé je to takové novum, že to berou jako diskutérské obštrukce. Lidé, kteří si myslí, že jejich odvody na důchod jsou jakýmsi spořením si...s těmi raději nediskutovat.

0/0
9.9.2018 1:20

J97i36ř20í 61Ř15e68z16n87í96k 4552122793355

Můžete mi vysvětlit, proč by nějaký fond měl vám vyplácet nějaké peníze, které jste do něj vložil před čtyřiceti lety? Viz Maďarsko, Polsko i ČR. Je to stejně "silný" závazek jako je závazek v případě průběžného systému. Oba systémy jsou závislé na funkčním státu a na předpokladu, že tomu tak bude za čtyřicet let. A to už vůbec ani nepomýšlím na to, že by ten fond mohl investovat vadně.

Síla průběžného systému je v tom, že platby do něj plynou z investovaného lidského kapitálu všech účastníků, jichž se to týká. Tedy chyby z jednotlivých investic do lidského kapitálu se ruší.

0/0
9.9.2018 4:54

P35e54t43r 62B20u93r89i39a80n 4941846434398

Naprostý souhlas. Jen, prosím, nevysvětlujte panu Ryškovi Ponzianiho systém. Tolik prostoru a času zde opravdu není.

0/0
9.9.2018 1:14

P92a87v50e78l 86R97y52š21k17a 1195226513873

Ponzianiho systém je zahájení šachové hry, to bych vážně nepochopil, protože šachy téměř nehraji. Ponziho schéma chápu celkem dobře a v principu je velmi jednoduché.

0/0
9.9.2018 11:07

P55e25t80r 63B78u19r71i23a25n 4411226814888

Do pilíře z kterého nemůžu v případě životní nouze čerpat peníze nemá smysl investovat.

Pane Ryško, ten pilíř se nejmenuje sociální, ani nouzový, nýbrž důchodový. Naučte se vy levičácké socky už konečně používat věci k tomu, k čemu jsou určeny. Do práce se chodí pracovat, spoření je na úsporu a důchodový fond na důchod.

0/−2
9.9.2018 1:33

P53a56v27e40l 34R28y75š74k28a 1475286683143

Děkuji za kompliment, že jsem levičácká socka jsem se dozvěděl dnes poprvé.Zřejmě když chybí argumenty nebo má někdo jiný názor tak nastupují urážky.To je typická dnešní politická scéna.

+3/0
9.9.2018 10:14
Foto

M37i23r27o45s31l20a32v 80M44a24c10e40k 5161335660792

TAK. Pan Neugebauer nechce důchod. No problem. Napište dopis sociálce a všechno jim tam vyklopte. Oni Vám stejně žádný důchod nedají pokud o něj sám nepožádáte.

+4/0
8.9.2018 13:35

J18a65r14d19a 98S63o89k77o86l 1336218471361

Takže takto .můžem mluvit nejen o důchodech ale také o zdravotnictví sociálce mateřské benefitům a všech dotacích od kotlů počínaje a doprvou konče Rv

+3/0
8.9.2018 13:33

P76e62t94r 74B81u57r94i79a20n 4111586184188

Souhlas, karma.

0/−1
8.9.2018 13:29

P42e26t10r 28K93o18r93e55c38k61y 2633947373581

Zvláštní,že jinde to funguje,například ve Švédsku...;-D

+1/0
8.9.2018 12:50

V37o66k43o86u21n 43V17l46a47d44i41m51i19r 8842908969638

?Oni si Svedove neplati zadne dobrovolne ci povinne penzijni pojisteni? To bych se moc divil.?

0/0
8.9.2018 12:52

P10e89t31r 72K77o68r38e12c52k80y 2473107413791

Platí a velmi vysoké a pak mají i vyšší penzi..

0/0
8.9.2018 19:48

P47e36t63r 87B73u57r18i89a36n 4981466134608

?? co tam funguje? stát sebere všem 90% jejich výdělku a milostivě něco vrátí skrze sociální systém. Opravdu boží řešení.

0/0
8.9.2018 13:38
Foto

I97v20a27n 77V30e49s17e35l87ý 4366938234817

Je to tak pětadvacet let, co mi známý žijící ve Švýcarsku vyprávěl co se dočetl o Švédském daňovém systému. Švédce, výtvarnici, tehdy předepsali odvody na příští rok ve výši 104% výdělku z roku předešlého a jelikož byla svobodná a bezdětná nic nedostala zpět. Naopak muž, živitel rodiny, platil daně minimální a ještě několikanásobek daní dostával na přídavcích na děti a dalších dávkách. Jak jsem slyšel dávám dál -za pravdivost neručím (těch 104% mi však utkvělo v paměti přesně).

+1/0
8.9.2018 15:08

V86o13k42o26u17n 12V32l84a15d70i14m34i12r 8652398839738

Nemusizte si pane Vesely nechavat vapravet od znameho co zije ve Svycarsku jak to ve Svedsku chodi. Dnes staci se v Google zeptat a behem mikrosekund mate odpoved, treba: https://www.deutschlandfunkkultur.de/das-schwedische-rentensystem-drei-saeulen-k-l-eine-sorgen.976.de.html?dram:article_id=370732

0/0
8.9.2018 15:40

P95e41t60r 35K52o87r91e85c20k57y 2113677583101

jo sebere dost ale i slušně platí penzi..

0/0
8.9.2018 19:49

L69e74o90n70a 15B57l20a91h43o80v75á 5910499229533

Ve Švédsku se starobní důchod na rozdíl od nás daní. Ovšem Švédové nespoléhají jen na důchod od státu, ale využívají další možnosti. Jednak si platí vlastní připojištění (třeba i na omezenou dobu třeba pěti let) a jednak bývá zvykem, že další důchodové připojištění platí zaměstnavatel.

Ve Švédsku je hodně rozšířené družstevní bydlení; když senior nemá na úhradu nákladů na byt, nikdo ho nevystěhuje, ale celková dlužná částka se odečte při konečném vyúčtování po jeho odchodu do zařízení pro seniory nebo po jeho smrti.

A jen pro zajímavost: při nedávné finanční krizi se státní důchody dvakrát snižovaly o celkových 7 % a nikdo proti tomu neprotestoval.

0/0
8.9.2018 16:45

P27e83t76r 51K24o40r61e62c56k43y 2243507393951

..obávám se, že u nás se v krizi na důchody šahne...

0/0
8.9.2018 19:50

J56a70n 44R59á20ž 1949333364630

To je naprosto jisté! Státu se omezí příjmy z daní a nebude moci dotovat z rozpočtu ztrátový průběžný systém a tak se důchody budou muset snížit. Další vlády nabudou mít příležitost rozdávat tolik peněz, jak to dělá dnes Babiš, to je nevyvratitelný fakt.

0/0
9.9.2018 0:28

P14e97t79r 59K60o48r78e42c91k73y 2333267443681

Tak nás čekaji (penzisty) opět vzrušující dny...

0/0
9.9.2018 7:01

P17e22t44r 36B90u16r79i94a88n 4591576454788

po jeho odchodu do zařízení pro seniory nebo po jeho smrti.

Takže to zaplatí ostatní...jak socialistické...

0/0
9.9.2018 1:10

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

První slečna Kateřina Zemanová přiznala po letech účast na pornovečírku

Kateřina Zemanová (26) přiznala v rozhovoru pro časopis Téma svou účast na pornovečírku. Ten se konal před sedmi lety,...

Rád Lucince barvím vlásky a starám se o ni jako o své miminko, říká Matuš

Vztah Bohuše Matuše (46) a jeho partnerky, o třicet let mladší studentky Lucie (16) vzbuzuje v posledních dvou letech...

Prodáváte rasistické zákusky, tvrdí zákazníci. Tradiční, brání se výrobce

Čokoládová pusinka, zákusek populární hlavně během německých únorových karnevalů, narazila na odpor kvůli svému...

Sex máme se ženou několikrát denně, mobil do ložnice nesmí, říká Bieber

Justin Bieber (25) prozradil svůj recept na úspěšné manželství. Důležité prý je, najít k sobě toho pravého člověka....

Výrobce největšího mobilního propadáku definitivně zavírá krám

Po třech letech od uvedení prvního neúspěšného pokusu prorazit na smartphonový trh značka Essential od spoluzakladatele...