Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hledala jsem recenzi na koncert a narazila na tenhle paskvil. Možná to mělo být vtipné, ale není. A ty nepřesnosti... Zpěvák v prosinci onemocněl, neztratil hlas. Je to těžké rozhodnutí zrušit koncert, takže se to do poslední chvíle řeší, povolává se lékař. Informace byla zveřejněna několik hodin před koncertem. Jakou má souvislost zrušení koncertu s Vaší zpáteční cestou? Domů byste jel snad i po koncertě, pokud by se konal. Skladba se jmenuje "Still Loving You". Z Polska pochází basák. Zpěvák nikdy nebyl malířem pokojů (to si zřejmě pletete s tím, že je vyučený aranžér). Uniká mi smysl, proč tohle píšete. Nejspíš budete argumentovat svobodou a že si můžete psát, co chcete. To je pravda. Skupina se Vám nemusí líbit, ale zaslouží si respekt, jsou to páni umělci. A docela i věřím, že jste tam zářil v bílé košili s vázankou...

0 0
možnosti

No, po přečtení článku člověk tak nějak pochopí, že je to ironie. Na druhou stranu se nedivím, že to spoustě lidí nedojde, protože ironie má být v základu vtipná, což se ve vašem případě říci nedá. Navíc si sám podrážíte žebřík, když v komentářích napíšete, že "Před čtyřiceti lety se mi také rocková hudba líbila, ale časem jsem přece jen dostal rozum". Pak už ten článek bohužel vyzní jen tak, jak jste ho napsal - trapně....

1 0
možnosti
Foto

Vy... asi nezertujete, že???

0 0
možnosti

RvRv

Scorpions ist eine deutsche Hard-Rock-/Heavy-Metal-Band aus Hannover.

Wikipedia

Pane Německý potomče.

0 0
možnosti
Foto

Ale vždyť o tom tu už dobře 12 hodin hovoříme.

0 0
možnosti

Nevěděl jsem,že jsou to Němci. Bydlím v Bruntále,ale vy jste zřejmě projížděl?

My místní jsme na ty cesty zvyklí.

0 0
možnosti
Foto

Ne, neprojížděl, ale přece jen se v noci cítím bezpečnější. Nejsou to tak úplně Němci. Bubeník je Švéd a jeden z kytaristů je Polák. je pravda, že sudetský (tj. bruntálský) Němec mezi nimi není žádný.

0 0
možnosti

Kdyby šlo dát mínusovou karmu, tak ji ode mě dostanete. Nechápu proč jdete na koncert kapely, jejiž hudba se vám nelíbí? Řešit oblečení na rockovém koncertě? Asi jste zvyklý chodit na kocerty Janáčkovy symfonie. Anglicky zpívali vždy a pouze. Nevím o žádné jejich skladbě v originále, tedy podle vás asi německy. Tahat do toho Brexit, jste vůbec normální? Zvuk tady řešit nebudu, na tomto koncertě jsem nebyl. Byl jsem na jich koncertě v roce 2013 a byl jsem nadšený, protože to je hudba mého mládí a mám ji rád. Nezlobte se ale váš článek mi přijde jako od mimozemšťana.

5 0
možnosti
Foto

Já se na vás nezlobím. Janáčky znám dva. Jeden je nádražák a druhý sice je hudebníkem, ale hraje na baskřídlovku na pohřbech. nevěděl jsem, že napsal taky nějaké symfonie.

Jistě že myslím německy. Před čtyřiceti lety se mi také rocková hudba líbila, ale časem jsem přece jen dostal rozum.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 36,02
  • Průměrná čtenost 1615x
Původ: Středoevropsky smíšený, Orlické hory

Vzdělání: Ekonomie

Profese: Projektový manažer

Koníčky: Historie, psaní beletrie, cestování

 

Seznam rubrik