Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám podobnou zkušenost. V devadesátých letech jsem pro tzv,. "slušné" taxikáře společnosti CALING redigoval jejich Taxinoviny za 8 tisíc měsíčně. Dvakrát zaplatili, pak 6x ne s tím, že mi to doplatí. Nedoplatili a noviny přestaly vycházet. CAlling mi dlužili cca 50 tisíc a když přestali komunikovat - podal jsem na ně žalobu (zaplatil kolky), kterou jsem vyhrál a taxikáři dostali tzv. soudní příkaz k zaplacení. Samozřejmě, že nezaplatili a tak jsem požádal o exekuci (opět nutné kolky) . Jenže - nebylo jim prý co zabavit a navíc se firma různě a nakonec to vyznělo do ztracena. Podobné zkušenosti jsem měl i s vydavatelem Svobodou, který mně sice knihu vydal, ale honorář podle smlouvy nezaplatil. Opět tahanice - soud jsem vyhrál a opět nic. Stejně jako taxikáři - tak i p. Svoboda si z rozsudku nic nedělal - mezi tím se několikrát přestěhoval, změnil se jednatel nakladatelství. Po několika letech jsem nakonec část honoráře dostal ale vynaložené finanční prostředky (opět kolky atd.) mi už nezaplatili. Tehdy jsem si říka "Zlatíé exekutoři" - kdyby byli! .

0 0
možnosti
Foto

Takže jestli vám nějaké dva roky neplatili 20 tisíc korun, tak celkový dluh byl cca 160 tisíc korun a exekutor vymohl 536 Kč s tím, že radši nezmínil svoje poplatky (cca 2000 Kč). Tedy exekutor z toho měl možná víc než vy. No ... to je opravdu výhra.

1 0
možnosti
Foto

Nepočítal jsem už s ničím u vědomí, jak se nám dlužníci vysmívají.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 43,42
  • Průměrná čtenost 1615x
Původ: Středoevropsky smíšený, Orlické hory

Vzdělání: Ekonomie

Profese: Projektový manažer

Koníčky: Historie, psaní beletrie, cestování

 

Seznam rubrik