Diskuse

Úpadek slohu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zacnu tou vodou.

Kdyz jsem cetl dedovy dopisy s prvni svetove, nebo nektere Haskovy povidky, rikal jsem si, jaka prasata ze ti lide tenkrat ze mohli pit v Alpach vodu z rek a potoku.

Kdyz jsem tam tu vodu poprve uvidel, neodola jsem a napil se. Byla krasne pruzracna, a nesmrdela chlorem jako ta z prazskeho vodovodu.

A ted k tomu vzdelani, Muj deda kdyz se vyucil sel na zkusenou do Berlina a do Vidne.

A muj tata se nejdriv vyucil, pak musel na obchodni akademii v Karline a samozrejme nasledovala zkusena v Berline a ve Vidni.

Ja protoze rodice a prarodice byli vykoristovatele, tata mel jednoho delnika, jsem studovat nesmel, a na zkusenou jsem mohl dodatecne pochodovat do Prcic.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 36,02
  • Průměrná čtenost 1615x
Původ: Středoevropsky smíšený, Orlické hory

Vzdělání: Ekonomie

Profese: Projektový manažer

Koníčky: Historie, psaní beletrie, cestování

 

Seznam rubrik