Diskuse

Elektronická evidence konzumace aneb důsledek šarže 7230 uherských klobás od Babiše

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A víte, že já tomu věřím, že je to babišovo meta? Ten ''dobrák'' udělá vše proto, aby ostatní zaměstnal, stál ve světle bojovníků za vymáhaní daní a sám pro sebe je krátil. Důvod proč je v politice známe, jen jak ho vypoklonkovat ne. :-/

2 0
možnosti
OP

Milej pane, ta vaše spekulace povede k tomu, že veškeré obyvatelstvo bude zaměstnáno na kontrole kontroly účtů svých spoluobčanů a všechny ostatní profese zaniknou :-)

0 0
možnosti
ZH

;-D To není možné - četl jsem si návrh zákona a v takovém případě by došlo k tomu, že kontroloři by neměli koho kontrolovat. Tedy by se stali nezaměstnanými, tedy závislými na sociálním systému. Uf, ještě že se do Evropy valí hordy nových pracantů, kteří tuto prekérní situaci vyřeší (jak nám slibovala Anděla).

0 0
možnosti
Foto

Zapomněl jste na jeden důležitý bod, a to ten, že pokud bude na některé účtence uvedeno, že jste kupoval toaletní papír, dojde ke speciálnímu propočtu poměru zakoupeného toaletního papíru vůči obsahu odpadní jímky.

2 0
možnosti
ZJ

Jen je navádějte. Ještě se toho Babiš chytí.

1 0
možnosti
ZH

Chchá! Jenže já jsem životem protřelý a s ledasčím si umím poradit. Takže namísto, abych dal vydělat malíři, vymaluji si sám. Tím pádem malíř nebude mít tržby, které by mohl zdanit, a stát dostane kulový! Malíř třeba i zkrachuje a půjde na pracák. A já možná s ním, protože z druhé strany nedá vydělat nikdo mě, protože si to šmejd raději udělá sám. :-)

3 0
možnosti